3

Usch vilken jobbig dag, har bara varit på allmänt dåligt humör idag..
har inte gjort nånting heller.. eller jag färgade håret brunt imorse, för jag var blond när jag vaknade upp, till en viss del, uschusch! haha.. Såklart vart det ju jättefult när jag färgade det, ( JAPP, dålig inställning idag, Jagvet! ) , men jag har inte råd att färga det nå mer. Det är nog meningen att jag ska vara svarthårig resten av livet, tyvärr....
Ajaaa, nu har jag beslutsångest om jag ska sitta hemma ikväll eller om jag ska orka följa Nina på fest.. men det kändes riktigt jobbigt, eller? blöhh vi får se hur det blir! :)

-
TRE dagar kvar.
snart är caroline (HAHA?) med i leken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0