9

Har äntligen tagit tag i mitt rum och städat hela Skiten!  så nu är det rent och fint, eller fint vetja väl inte men ;b Har även flyttat in mina kläder i det lilla "förrådet" som sitter ihop med mitt rum, så nu har jag ett litet rum med kläder istället för garderober där man aldrig hittar sina kläder ;b osså har jag rensat bort kläder jag inte använder längre.. Inte helt bortkastad söndag!
Insåg just hur stressad jag egentligen borde vara. Har inte köpt några julklappar än, och jag har inte inskaffat någon klänning till nyårs.. herrejiisus! Det är ju snart jul! och jag har inte ens någon julstämmning....
Går bara och peppar om att jag snart fyller år. Har nog knappt ens förstått det heller egentligen, haha!
Längtar bara väldigt mycket till fredag då jag kan köpa alla julklappar och förhoppningsvis hitta nå kläder så jag får det bortgjort och inte behöver ha det på samvetet. Senså är det ju lov då oxå, Wonderbart! =D

9 days left..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0