plugg

Blöhh, sitter och pluggar inför slutprovet i teckenspråk. Svårt och minnas allt man ska säga, men det går framåt med pluggandet iaf, det är ju bra.. Har däremot inte gjort något i handels som jag sa att jag skulle göra, får tatag i det imorgon på hålet!
2 veckor kvar tills jag fyller år, sjukt nice! och det ska firas rejält den 26e med alkohol och trevliga människor, I hope! :) Jag är hur taggad som helst iallafall.
Jaasi, vad mer finns det o skriva?
en lektion imorgon kändes sjukt ovärt, men det ska bli nice att få se Elins tatuering, tror det blev braa=D senså ska jag umgås med tjockisen på kvällen med, var inte igår villjag lova!

aja, händer det nå kul på fredaag? Finns inte en chans att jag kommer orka vaka, men jag ska ge det ett försök. Men att se film hela natten gör inte saken bättre, haha :s äsch, folket får hålla mig vaken helt enkelt!

-
Lifehouse - Broken


Kommentarer
Postat av: Elin

Jamen satan vad det ska festas den 26;e!!!=D jag känner peppen!! See you tomorroooow carrååw! ;*

2008-12-09 @ 21:40:17
URL: http://eandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0