plugg

Har nu suttit jättelänge med instuderingsfrågorna till provet som jag har tills på onsdag, men inte går det frammåt för det! Har bara hunnit halva häftet änsålänge, sen gav jag upp. Har ju som mitt egna lilla sätt o plugga, skriver om svaren på frågorna i färg så jag minns lättare.
Ajja, iaf.... Kan berätta kortfattat om helgen.
I fredags låg jag bara hemma i soffan och sjukade på, men var ganska skönt. Roade mig med Pirates, fast ja somna i slutet, haha.. och i lördags drog jag mig ut på fest med Nina. Vi var först hos Anders sen for vi till Nyhamn och var där resten av kvällen, hade riktigt trevligt och träffade massa folk som man inte träffat på länge, så det var nice! söndagen var väl inte lika ball för jag visste ju att förkylningen skulle bli värre, men det får jag ta. :)

Neepp, nu ska jag gå och skriva ner andra halvan av häftet på instuderingsfrågorna.

btw, om nååån har sett ett par nycklar, så hör av er=( huhu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0