trött

sådärja, hemma.....
Igår var det ju somsagt utgång på station, hade inte ens roligt tack vare min jävla huvudvärk, uschhhh! Menja, förutom den så var det helt okej.. Var ju som de som förstörde allt.
For därifrån vid ett-tiden för jag kände att ja inte pallade mer, blev bara illamående av all huvudvärk. somtur var så fick jag sova i stan så jag slapp gå endå hem :) snällt!
Blev väckt av att Camilla ringde och undrade om jag ides gå på stan med henne, hade inget bättre för mig så visst. ;b sen kom Elin och joynade oss. FRASSEMAT (L)

neusch, skriver bara massa ovärda saker.....
Ska gå och äta något sen så hoppas jag på att mamma skjutsar mig till Elin så jag slipper gå, är extremt lat idag. sen köpa maaaaassa godis. mums.. En vanlig "bakisdag" helt enkelt! fast ja blir ju aldrig bakis, men endå :) hängig o lat!
Kanske lägger in nå bilder senare, fårse...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0