Måndag

Måndag igen då.
Bara två veckor kvar av praktiken, niiice! Är som varken roligt eller tråkigt, beror på dagarna.
Och nästa vecka får jag min nya tele=) wiie, eller förhoppningsvis iaf. Vet att jag tjatar om det, men min mobil är ju helt fuckad! Så det kan inte bli sämre iaf..
Har megatråkigt just nu, sitter och tittar på Simon&Tomas, eller tittar å tittar menja.. slöar i soffan framför datorn med, måste nog gå och hämta laddarn till datorn snart annars dör den nog ;s

Ne nu ska jag tog ta och göra mig nå fika sen försöka få mamma till att hjälpa mig med teckenspråket.. fyfan vad mkt jag har att göra tills på torsdag! först ska vi få omdömmen om inspelningen vi gjorde så jag får veta vad jag måste träna mer på osv, sen ska jag redovisa inför hela klassen sen ett test/redovisning för läraren.. och jag kan INGENTING!? haha men det blir nog bra :)

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Sugen på att vinna lite fina smycken som en extra julklapp? :)



Kolla in tävlingen genom att klicka på länken nedan:

http://www.jessi.se/2008/november/nu-kan-du-vinna-fina-julklappar.html



Lycka till!

2008-11-25 @ 08:58:47
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0