apu

himlarns tjock nu alltså.. Ligger i soffan och tittar på tv, och när det är reklam på tvn så tar jag fram datorn som ligger brevid och börja sociala där ist.. Ska snart gå och göra mig varm choklad.... eller fruktsallad? åh, svårt val.. vi fårse ;)
Har iaf avklarat 3 dagar på apun nu. Är ju somsagt på coop, nära och bra för min del. Men att börja kl 8 på morgonen var sjukt mkt jobbigare än vad jag trodde, för jag tar mig inte upp förrän det är en kvart kvar, och då äre stressigt.
Menmen.. Helt okej iaf, varken roligt eller tråkigt såatt.. Skulle inte klaga om det fanns lite mer att göra bara, tiden går så sjukt sakta när jag inte har något att göra. Så fem veckor vet jag inte riktigt om jag kommer att orka, men det lär väl märkas senare.
Förövrig så for jag Nina och Sara till Bureå igår, eller Robert och Matte följde dit men sen drog dom. Nina tattuerade sig, vart riktigt nice. :) Men insåg just då att jag aldrig kommer att palla att göra det, så blir ingen tattuering för min del, haha.

Ne nu ska jag gå från datorn och försöka hitta på något annat tills Jenny kommer. Vi ska plugga inför filmningen imorgon, vi kommer verklig vara sämst, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0