blondin?

Sitter med blondering i håret just nu....... Haha Nej, jag ska inte bli blond! Men är så sjukt less på mitt svarta hår så nu ska jag försöka få det brunt istället, vilket innebär att jag kommer måsta blondera mitt hår :S och det lär ju bli mer än en gång kan jag lova, men förhoppninsvis tar det sig rejält nu! :)
Nog pratat om håret! ;D Valde att ta det luungt ikväll, rätt skönt faktiskt.. Har mublerat om mitt rum, sitter med hårfärg i håret nu, och resten av kvällen lär spenderas framför tvn med maami. :) äsch, jag klagar inte!
En vecka kvar tills lovet, inte dåligt! Vet dock inte vad som händer på lovet, men det lär väl lösa sig :) peppar mest tills den 23:e dec, hahaha! åh, jobbigt länge kvar!

Neee, nu äre tvn som gäller tills jag ska skölja ut hårfärgen, kanske skriver sen ikv om hur det vart ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0