helg

Helg nudå, ellerja, börja igår.
For till skolan o gjorde klart nå uppgifter igår, sen stan en stund och letade efter en ny telefon osv, tror nästan att jag har hittat den jag vill ha. Blir nog en Sony Ericsson W350i. :) Så nästa måndag har jag förhoppningsvis en ny telefon, för den jag har nu funkar verkligen inte bra!
Iallafall, senare på kvällen så impulsdrog jag och Jenny till Byske där Johanna och Nina satt o drack, och några till som kom lite senare.. Trevligt vare iaf=) kom hem vid typ två kanske..
Och ikväll blire fest, eller inte för mig, men för dom andra.. Så vi får se vart och hur kvällen slutar. blir nog bra iaf. :)

Nu ska jag hoppa in i duschen, fixa mig och äta sen gå till Jenny tills vi drar vidare=)

W350BLUESF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0