helgen

Helgen är över och jag är inte det minsta peppad på skola imorgon.. Som tur är så går jag bara nästa vecka sen har jag apu i 5 veckor. :) och lov emellan, så blir borta från skolan i 6 veckor, endå skönt!
Efter skolan i fredags så följde jag Ewe som skulle pierca sig i tungan, och jag skulle byta till en kortare stav. Efter det så skulle jag till lassa och hälsa på morfar, som hade åkt dit med ambulans dagen innan. Var riiktigt jobbigt att vara där, ville bara därifrån :/ menmen....
Senare på kvällen vart de 18års fest för Jenny :) och Camilla som fyllde år igår.. Trevligt vare iaf, men stressigt att ta sig till hamn och allt dedär. När dom skulle dra ut på krogen så drog jag hem, var rätt skönt endå.
I lördags vart de att chilldricka och se film hemma hos Nina, sen hem och försöka sova, har som vänt på dygnen ;b

Ajaa, ska fortsätta städa nu och försöka lägga mig tidigt ikväll så jag orkar med skolan imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0