Söndag

Jaahapp, söndag..... ball!
Inte gjort någonting idag, vilket jag aldrig gör på söndagar, oftast!
Har väl inte gjort så mkt i helgen heller.. I fredags så chillade jag film med Nina.. och i lördags så drog jag in till stan med mamsen.. fifan så mkt folk de var bara föratt Jill Jonsson var i ck och sjung.. aja, på kvällen var jag  iaf hos Nina igen och tittade på hockey, Sara med.. sen for vi ut o körde lite, sen hem o soooov. Inte så värd helg alltså.
sovit sämst oxåå, och ingen koll på vad klockan har varit heller, åhh så jobbigt att ställa om klockan o grejer ;b
Juustja, glömde säga hur håret blev.. Haha ja, somsagt, det blev ju jävligt blondt mitt uppe på huvet, sen vart det väl som rödbrunt, så jag färgade håret ljusbrunt så det blonda försvann... Så just nu äre rödbrunt och kmr förbli så ett tag för jag kan inte färga håret på ett tag nu, är huuur slitet som helst alltså!  menmen.......

Vad händer på lovet då? - Ingenting!
Förhoppningsvis hittar jag på saker endå, har som inga pengar så det blir lite svårt. Men nått ska jag nog komma på. :)

Mamsen är bäst för tillfället, gett mig en jacka som var räätt dyr, menja, megasnygg var den väl inte, men helt okej! Stor och mysig iaf.. sen ett linne och en ipod. Precis vad jag behöver! Himla snäll, och om ungf tre veckor så får jag mig en mobil, woonderbart! för det behövs verkligen kan jag lova.. så jag kmr vara fattig o inte ha nå pengar på min tele för jag kommer inte fylla på den förrän jag fått en ny telefon.

Sååja, nu har jag skrivit av mig massa onödiga saker, haha..
Ska lägga mig i soffan och titta på Miami ink nu sen Hål i väggen, med chokladpudding, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0