nyktert

Var verkligen inte nykter nånstans igår, haarregud. Vid 8 bestämde jag och Jenny oss för att dricka och sen dra ut på Station. For till Jenny sen typ 2 timmar senare så fick vi skjuts till stan för det var så jävla dåligt väder. Gick upp till Jonte och var där en stund, sen gick vi och ställde oss i stationkön som var huur lång som helst. Men när vi var framme vid vakterna så ångrade Jenny sig, så vi drog på Calles och Olles istället, var nästan tur det. Har ju endå inte råd att gå ut på Station..
Fick skjuts hem redan efter 12, lika bra det för jag var inte det minsta nykter.. Blev inte bättre av att jag hade på min 13cm klackarna igår, men jag ramlade iaf inte, not yet ;)

Kollade typ nyss egenom min telefon, jag säger bara HAHAHHAHAHAHA!!
Har skickat massa sjuka sms och tydligen pratat med bland annat alle i min klass ;O när jag sov?!?!
Brukar prata i sömnen om folk ringer, men inte ringa till dom eller att jag börjat skicka sms, haha!

Aja, nog skrivet om gårkvällen. Ska försöka få orken att kanske hoppa in i duschen, måste in till stan och hämta väskjäveln som jag dumt nog lämnade hos Jonte igår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0