Söndag.

Mjahapp, söndag idag. = skola imorgon!
Känns endå småkonstigt att komma tillbaka till skolan igen, samma gamla vanliga rutiner.
Lektion, rast, lektion, hål, lektion. Ja nått sånt brukar det ju vara..

Helgen då.. vart tydligen fest hos mig, som inte riktigt var tänkt egentligen men.. Drog till Olles en sväng sen skulle jag iväg och träffa jontand när klockan vart halvmycket, som inte blev av.. slutade med alla tjejers mardröm! som tur var gick det inte så långt.. men endå! tillräckligt för mig.
Asch, slutpratat om det! Lördag finns nog inte så mkt intressant o berätta om.. Var med robs på morgonen och städade oså, sen for ja till Jonte o flängde runt överallt sen satt jag hemma och såg film på kvällen ;b vaknade i panik imorse över att jag inte visste vart jag var.. Haha somnade i soffan med kläderna på, tvn och lampan och glasisarna oxå. bragjort!

Nepp, nu ska jag dra igång nån film och försöka sova. Man kan ju alltid försöka iaf.

-
Ni borde skaffa er nån jävla respekt och acceptera vad man säger,
och inse hur mycket ni förstör för andra.
Dumma jävlar. för det första, skaffa ett Liv! för det kan ni ju knappast ha..
ska aldrig mer gå själv även om det är nära dit man ska ;O
telefon i högsta hugg borde alla ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0