Tisdag.

Har haft en dålig dag hela dagen, kan väl inte påstå att den blivit bättre heller.

Jag bestämde mig iaf för o gå på Coop och köpa mig Cosmopolitan och en schweizernöt.
Precis vad jag behövde till en surardag som denna!

Även om jag surat idag så har de varit lite positiva saker idag.
- Skött om fötterna och satt dom i ett fotbad. Hur ofta gör jag det? Sällan!
- Extrem rengöring av ansiktet. borde göra det lite oftare än vad jag gör.
- Städat mitt rum. gick inte att gå nånstans, och inte ligga i sängen tidigare.
- Ute o gått själv. något jag hatar egentligen, det är då tankarna tar över.
-
Sova tidigt. Inte gått och lagt mig än, men det kommer! inom 20 min hade jag tänkt..

Himla ovärt inlägg. Meenmen, ska gå och borsta tänderna sen lägga mig i sängen. Kanske sätta på en film och somna till den? Ja vi får se hur det blir helt enkelt.


old picture

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0