elow

Ska nog snart dra mig iväg till Elin och umgås med den tjockisen, var gode längesen! vill nog inte ens veta vad hon har fått hem från London.. Vi ska även va hurtig och gå broarna, sen får vi väl se vad som händer.
Två dagar kvar på KappAhl nu, tiden har gått sjukt fort där, men då har jag ju bara varit där två veckor oxå. Menmen, ska bli skönt med lov en vecka iaf, kan behövas.

Nepp, nu ska jag läsa lite bloggar sen packa nå kläder som jag ska ha imorgon.
Var så skönt att kliva in här efter jag slutat  praktiken, även fast jag väljer att sova borta för då får jag sova längre och såå.. Men imorn flyttar jag hem igen och får sova i min (nästan) efterlängtade säng. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0