Lördag.

Just nu är jag bara arg... och man borde väl kanske inte skriva i fyllan? Men jag gör det iallafall.. har nyktert huvud men full kropp, brukar oftast vara så för min del.. Fingrarna och resten av kroppen hänger inte riktigt med. Tur jag har huvudet på plats iallafall!
I övrigt så har väl kvällen varit helt OK, var hos Robin en stund och kläckte väl ur mig lite för mycket och delade med mig för mycket av min telefon till en viss persons vän, men jag antar att jag bjuder på den.

Sen finns det ju folk som är helt ooooooootroligt äckliga och dumma i huvudet. JAPP, just du, du vet vem. Usch och fyfan. Det skjuts för lite!...

Aja, ska ligga och vänta påatt Sara ringer mig när hon kommit hem... sen försöka sova så jag får mig nå sömn så jag är pigg inför helgens jobbande.. Ska även ringa Jonatand imorgon och "skälla ut" honom och ställa honom några enkla frågor ( enligt mig! )...

Aja, somsagt... "carrowfaace" som jag och Milla så fint kom på ikväll!

Peace, alla dumhuven :( huuuhu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0