Lördag

Sådärja, inte vart det många timmars sömn. Vaknade alldeles för tidigt, men av någon konstig anledning så kan jag inte sova länge längre.

Nu snart ska jag iväg till Elgiganten och köpa mig en ny mobiltelefon. Eller det beror väl lite på, men mest troligt så kommer jag hem med en ny.. Varför vill jag alltid ha billiga skräptelefoner? Jag förstår inte.. Det är typ föratt jag endå jämt tappar bort alla mina telefoner eller lyckas he sönder dom på något sätt, haha..

Ne, nu ska jag kila iväg dit och fixa dedär så jag får det bortgjort.
Senare idag blir jag förhoppningsvis upphämtad av Jonte som dumpar av mig i Boliden sedan hämtar mig när jag slutat jobba. Haha, japp, vårat fajtande går alltid över väldigt fort så nu är allt lungt igen.
Annars blire väl en jobbig bussresa dit. ;b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0