Lördag.

Hemkommen från jobbet för en stund sen. Tur jag har grymt snälla grannar som jag får skjuts av, både imorse, sen tillbaka till jobbet sen hem igen. Bor nämligen granne med min jobbarkompis så. Sjukt drygt att gå till jobbet där vid halv 7 snåret, väldigt jobbigt! Annars rullar väl allt på som vanligt.. Jobb, jobb och sen lite mer jobb. ;)
Kommer hem till stan efter jobbet på måndag, sååå skönt! Åker dock tillbaka på onsdag. Men lite ledighet får jag ju iallafall. Så nästa vecka består väl av att jobba, umgås lite dom få dagarna jag är ledig och inflyttningsfest på fredag, nice!

Nu ska jag värma mig nå oboy eftesom det inte är direkt någon värme i dehär huset, sen ska jag slänga mig framför tvn och antingen invänta fyllosarna som ska sova här eller försöka sova. Känner jag mig själv rätt så lär jag vara vaken ett tag till... Not good, börjar 7 imorgon..

Kanske blir en sväng förbi stan imorgon nu när jag tänker efter.. :D  haha asch skitsamma, jag skriver inget vettigt!
God natt? Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0