Måndag.

What to say? jag vet inte, haha..
Har för mig att det är tisdag idag, varför vet jag inte..

Om 45 minuter befinner jag mig på bussen mot stan! Ska bli riktigt skönt.. Åker tillbaka till Boliden på onsdag för ännu mer jobb.. Har egentligen bara schemalagt Lördag, men tagit på mig maaassor med jobb i veckan. Tror faktiskt att jag bara är ledig imorgon, men pengarna rullar ju in och jag har valt det själv. Verkar somatt jag kanske får fortsätta jobba där med, menja, vi får se hur mycket jag jobbar där. Ska söka jobb i stan...

Plaaaner, massor med planer. Skaffa sig ett stabilt jobb, fixa lägenhet och körkort! Nu måste det faktiskt börja hända grejer, jag har kastats ut i vuxenvärlden och kan ju inte bara stå och titta på?
Jag och mamma stog lite snabbt utanför mitt jobb och pratade om ifall jag verkligen ska följa till Umeå, vill jag verkligen det, Lämna allt och alla här hemma i Skellefteå? För visso är jag van vid att alltid lämna alla eftersom jag flyttat så många gånger i mitt liv, men det har aldrig varit lätt.
Så jag kanske borde satsa på att hitta mig ett stadigt jobb och en lägenhet jag kan betala och samtidigt kunna leva, och bara hälsa på mamma i Umeå? Somsagt, vi får se. :)

Långt inlägg och jag förstår att det är jobbigt att läsa mina ointressanta tankar. ;)
Ska packa ihop lite grejer härhemma i Boliden sen bege mig mot bussen.

Förövrigt, Elin Andersson, bäääääst! vi pratade om allt,
och... vinglade igenom skell som aldrig förr, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0