Onsdag.

Har väl egentligen ingenting intressant att berätta men för att fördriva tiden så sitter jag här.
Ska snart iväg till arbetsförmedlingen och göra massa vuxna saker som angår jobb framöver, sen har jag även en synundersökning till lämpen som ska göras idag.. ( kooomsi körkort!! ).... och klipptid senare. Ska klippa in håret, slänger väl in en bild senare på förändringen.

Efter jag klippt mig drar jag iväg till boliden eftersom jag börjar jobba tidigt imorgon. (7-12), sen hem till stan ännu en gång och umgås med Jonatan, sedan får vi se vad som händer. Ledig på fredag och är småsugen på att dricka, men vi får väl se hur det blir. :)

Nepp, nu ska jag gå o fixa nå småsaker sen göra mina ärenden.
Hörs!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0