Onsdag.

Hmm, jag tror fortfarande att det är tisdag, vilket jag har tyckt att det är i typ 3 dagar nu? Skumt.
Men somsagt, bättre att vara en dag sen än en dag förtidigt. Nog för att jag jobbar i helgen så jag har egentligen ingenting att se fram emot. Längtar redan tills nästa gång jag får vara ledig och komma hem till stan.

Vet inte varför jag skriver för jag har då ingenting nytt att berätta. Har en skitskum känsla i magen som iiinte är omtyckt! Vet inte riktigt vad det beror på.. får klura på dedär..

Ska snart dra mig in till stan trorja, och leta en telefonjävel som inte är alltför dyr, orkar inte med min mobil längre. Sen ska jag ju ta bussen till Boliden för ännu ett jobbpass.

Onsdag: Stan, 13.30 bussen till stan, Jobb 16-21
Torsdag: Jobb 7-17
Fredag: Kanske jobba, annars stan
Lördag: Jobb 16-21
Söndag: Kanske jobba, annars stan

Somsagt, mitt liv är inte det minsta intressant, men jobbar jag inte på fredag så försök styra ihop något kul=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0