Söndag.

Ta det lungt och sova mina tre lediga dagar? Skulle inte tro det. Jag har inte ro i kroppen att ta det lungt, haha.
Igårkväll vart det somsagt fest, och idag har det väl egentligen inte hänt speciellt mycket. Drog till Åbyn med Jonte, Linn och Matte för det skulle inhandlas paintball gevär osv, sen vart jag avdumpad hemma så jag fick mig lite sömn. Nu ikväll har jag bara varit ute med Camilla och småpojkarna och flängt runt hela stan. Sköööönt att vara nykter vill jag lova!

Annars händer det väl inte så mycket. Ska ut och övningsköra med Jonte imorn, måste verkligen lära mig att köra bil nu alltså. Åhh, ge mig körkort!!!
Drar till Boliden på måndag (imorgon egentligen) vid 6-snåret för att ännu en gång jobba. Dock slutar jag 12 så jag är tillbaka i stan lika fort som jag drar därifrån. ;)

Dax att hitta sig ett jobb i stan och lägenget, snaaarast!! och körkort då..

Nepp nu ska jag slänga mig i säng och titta på tv och förhoppningsvis somna om inte alltför många timmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0