Söndag. (usch)

Ja herregud. Det blev inte alls att lägga sig framför tvn och sova inatt. eller jo, EN timme.. Jonatan ringer och säger att han inte tar sig hem och vill att vi ska dra till Gummark. Tröttare än tröttast så går jag med på saken och fick köra halvvägs dit. Var hos Olle till halv 7 på morgonen sen drog vi till stugan och slocknade direkt! For sedan ut och körde lite mer sen kom Matte och Linn förbi och då drog vi till skogen och kapade nå kvistar som var ivägen till Paintballen som dom börjat leka med.

Kom hem rätt nyligen från matfesten som Camilla drog med mig på. Tokmätt!, men gratis är ju alltid gott.
Nu snart ska jag väl samla kraft till att hoppa in i duschen och göra en rejäl skrubbning. Senare ska jag förhoppningsvis in till stan och sova hos min käre vän för tredje dagen nu, usch, vi måste sluta umgås så mycket, haha!
Men gullepojken är på "dejt" nu så Lycka till sötnos!, haha. För en gångs skull hoppas jag att det är en normal person. Det återstår att se när jag träffar honom senare hur det gick.

Asch, nu ska jag sluta nöta datorn. Vi hörs och ses! Somsagt, jobb imorgon........

-
Wie, Sara ringde nyss så jag ska få ut och köra lite till idag=D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0