Tisdag.

Blev inte riktigt som det var tänkt i söndags, skulle ju bara en snabbis till stan men det slutade med att jag sov där ( = ta 6-bussen på måndagmorgon ). Jag och Jonte somnade en perfekt tid så jag skulle få tillräckligt med sömn för att ta mig upp så tidigt på morgonen, men vad händer? Kim ringer Jonte och behöver hjälp så det vara bara att kliva upp tröttare än tröttast och dra sig ut. Trött och sur( jag iaf) kunde vi senare vandra hemmåt för lite mer sömn, usch.
När jag sen kommer till jobbet får jag veta att jag skulle jobba HELA dagen, 14 timmar. Droppen var nådd, haha. Min lediga tisdag försvann med, utan att jag själv fick välja tillslut. Så senare idag ska jag pallra mig till Boliden och jobba kväll + imorn och på torsdag då. SEN är jag äntligen ledig över helgen och jag ska njuuuta i sinne!!

Finns orken där så blir det att städa idag, och tvätta extensionen som jag ska ha på fredag.
Gee mig pengar så jag kan dra till stan och shoppa lös, vill verkligen och det var riktigt länge sedan nu. Menmen, lönen rullar ju iallafall in på torsdag, då jävlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0