Tisdag. ( sjuk? )

Min första dag som arbetslös började igår, vad hände? Chefen ringde tre gånger och även idag! Så nu jobbar jag halva veckan endå.. Onsdag, fre-söndag. Tredje helgen på rad, great. Fast mig gör det ingenting, jag märker ingen skillnad på helg och vardag. Men att vara själv i Boliden är inget jag föredrar.

Hursom, jag ska snart hoppa i duschen och hoppas på att få lite värme i kroppen. Dom senaste dagarna har jag konstant frusit och varit lite illamående från och till. Jag börjar väl endå inte bli sjuk?  :/ Caroline är aldrig sjuk ju!

Ajaa, ska senare ta bussen in till stan föratt sova där. Min buss går nämnligen 06.10 till Boliden imorgon, inte det minsta taggad men what to do. Hoppas jag får en extremt lung kväll för mitt illamående är inte att leka med just nu, kramp i magen, någon sorts mjälltugg som rör sig mot ryggen och somsagt, illamående ska vi inte ens tala om.. Film och mys har jag bestämt att det ska bli för min del!
Tur jag har världens bästa (nästan) vän som ställer upp för mig, så jag får nog som jag vill.

Ska röra mig mot duschen nu. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0