Tisdag.

Har njutit av varje sekund av  min lediga dag.
Vaknade vid 11 och drog mig senare in till stan för o följa Camilla på arbetsförmedlingen. Jonatan stog utanför och tjura om att han ville till Gummark fort eftersom jag tvingat upp honom så tidigt, så det vara bara att dra sig dit innan han skulle "sura" ihop totalt, haha ;)

Har även övningskört idag (!!!!) :D Först med Jonte sen med Olle. måste säga att första gången gick bäst, och ingen motorstopp heller, grattis till mig! I mötande trafik var jag säker på att döden var framme, tur att Jonte hade övertalningsförmågan att hålla mig på vägen och att vi skulle överleva, haha. Tönt? Jepp! enligt han gjorde jag bara ett fel och det var att backa ner i diket? Inte föratt jag har nån aning om det själv men, okej ;b

Nepp, nu ska jag faktiskt ta och sova. Lång dag med massa bilfixande hit och dit. Det tar på krafterna vill jag lova.
Imorgon vankas det Boliden och jobb, ovanligt va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0