Torsdag.

Är nu hemma i stan och har just städat klart. For faktiskt hem bara föratt städa mitt äckliga rum. Så nu är det gjort! Ska dock städa det "extra" noga när jag kommer hem nästa vecka. Har redan städat 2 lägenheter +1 hus på jobbet, så det var rätt drygt att städa härhemma oxå.

Annars har jag väl inte så mycket att berätta.. Fick veta att det blir att jag jobbar hela helgen trots allt, så jag drar tillbaka till Boliden imorgon igen, och före det ska jag på stan med Camilla.

Nepp, somsagt. Ingenting att berätta. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på men det blir väl att försöka sova på en stund, Ja, vi får se!

-
Haha snälla, gör mig en tjänst och sluta hör av dig?
Jag är spyless den uppmärksamhet du söker för det är faktiskt bara pinsamt.
Du har gjort bort dig way to many times, och man får inte hur många chanser som helst.
Inte av mig iallafall! :)

Tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0