Fredag.

Helg, IGEN! herregud, det är ju helg jämt och ständigt, men jag klagar inte! ;)
Är inne på min andra jobbarhelg nu. Jobbade 7-12 idag och lördag/söndag jobbar jag 16-21. Men jag gjorde en tabbe märkte jag nu när jag kom hem. Jag tog tydligen hem jobbtelefonen, Braaaaaaa caroline, mycket bra! Måste förbi Amanda ikväll och ge den till henne så hon kan lämna tillbaka den direkt på morgonen imorgon. Fan vad klantig jag är. I övrigt så gick det bra på jobbet idag, men jag satt inte still en sekund. Sist in på fikarasten och först ut, inte lugnt.
Jag var riktigt skum inatt oxå. Vaknade vid två och var bombsäker på att klockan närsomhelst skulle slå sex (väckarklockan var ställd på det), men icket. Var tvungen att kolla på mobilen och insåg att det var FYRA timmar kvar innan jag skulle upp. Var hur pigg som helst och funderade helt seriöst på att stiga upp för det kändes lönlöst att försöka sova igen. skum..

Jaja, jag bara tjollerskriver om absolut ingenting. Funderar på vad man riktigt skulle ha gjort ikväll. Blir iallafall att umgås med Camilla, och Oskar och Robin? Nånting ska vi nog komma på. Återkommer senare. (haha?)

Klarar jag att hålla mig borta från mobilen i helgen klarar jag allt hädanefter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0