Lördag.

Usch så segt. Har inte tagit mig upp ur sängen förrän vid halv ett. Och om ca 40 minute ska jag bege mig till stan och sätta mig på Bolidenbussen. Ännu ett jobbpass ikväll. Kommer att sitta och ruttna helt ensam i Boliden hela kvällen efter jobbet så kom gärna förbi!!!! hehe, jag gillar boliden rätt mycket, huh?
Ne, jag har inte så mycket mer att förtälja. Hoppas på att Sara ska ta och vakna (eller vad hon nu gör), så hon svarar i telefon, jag behöver hennes hjälp med ett (egentligen) lätt "beslut". Svara unge kvinna!!
Haha nej, nu ska jag gå och sätta upp håret i nån ful tjoffs, ta på mig arbetskläderna sen leta i kylskåpet efter någon middag som jag måste ta med mig innan jag börjar jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0