Måndag. (storstäda)

Måndag idag, och jag är äntligen hemma i stan, eller rättaresagt så kom jag hem igårkväll.
Har just storstädat klart och nu är det äntligen rent och fint i lägenheten. Har fått upp andra gardiner som jag så länge har sagt att jag ska byta, vilket äntligen är gjort. Jag har stått och skurat golvet förhand i badrummet och hittar ni en renare toa än mig, hör av er!, för jag har tammefan putsat sönder mina händer för hela dedär badrummet, haha! Okej, det låter somatt det var världens svinstia innan, men så är inte fallet. ;) Nu fattas det bara att byta sängkläder och springa över till tvättstugan och boka tvättid sen är jag klar för idag.
Frågan är ju vad man ska hitta på resten av dagen? Ska tända några ljus och fundera ut vad jag ska laga för middag senare och även hoppa in i duschen, sen förhoppningsvis umgås med någon vänlig själ ikväll.
Förövrigt köpte jag mig en ny tv i fredags (välbehövligt!!!) Panasonic 42"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0