Söndag.

Sista dagen på denhär veckan och det rullar iväg lika fort som tidigare. Snart är det helg igen, haha. ;)
Några tvprogram och sms senare så somnade jag ändå ganska tidigt och sov till klockan 11 idag, välbehövligt. Sprang mellan datorn och tv mellan varven tills jag blev less och tog mig en prommis runt Boliden stället. Nu är jag tillbaka till huset och ska fördriva lite tid innan jag beger mig till jobbet för ännu ett jobbarpass, 16-21. Efter det drar jag mig hem till schtaan och hoppas på att det blir en tidig kväll ikväll. Inte föratt jag ska upp till något speciellt men det vore bra om jag kunde få tillbaka dygnsrytmen hemma i lägenheten med.

Kom med förslag på vad jag ska göra till veeckan, jag har ingen aning om vad jag ska hitta på. Har väl tänkt dra förbi Anderstorp och hälsa på maami för det var ett bra tag sen jag träffade henne nu. Sen ska jag även boka tvätttid så jag får mig nå rena kläder. Annars har jag ingen aning om vad som händer. Har väl nå småplaner inför lucian oxå men..

Ja, det var väl allt onödigt jag hade att berätta. Ska slötitta på tv nu till jag ska iväg till jobbet. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0