Tisdag.

22 december idag vilket betyder att det är en dag kvar tills min födelsedag och två dagar kvar till julafton. Har ingen som helst julstämning. Kan nog bero på att jag inte har nå julpynt här hemma. Tycker att det räcker med allt domandra har, gott och väl. Allting är ju så överskattat. ;b
Hursomhelst, idag ska jag en sväng förbi arbetsförmedligen med Camilla och kolla upp en kurs som jag vart lite småsugen att gå. Men det är nog inte så troligt att jag kommer in för jag har inte skrivit ett brev om varför dom ska ta just mig, eftersom jag inte fått veta tillräckligt mycket än, men vi får se.
Sen ska jag även hinna köpa mig en tv idag. Min tjocka tv kan jag slänga ut med nöje för jag håller på att gå lös på den snart alltså.


Veckans planer:
Måndag: Följde camilla på ett möte, arbetsförmedligen
Tisdag: Arbetsförmedlingen, köpa tv, Boliden
Onsdag: Fyller år, jobbar 7-12, 16-21
Julafton: Jobb 7-17, julmat och umgås med släkten
Fredag: Jobb 7-12
Lördag: Jobb 7-21
Söndag: Jobb 7-21
Väntanu,............ trevlig vecka med jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0