Torsdag. -GOTT NYTT ÅR!

Sådärja, snart har man överlevt ännu ett år. Vet inte om jag orkar dra en summering av året eftersom jag har så sjukt dåligt minne. Kortfattat; jobbat en heeeeeeeeel del, tagit studenten, flyttat hemifrån och blivit mycket mer självständig. Ja mer än så vet jag inte, haha.
Rättaresagt så är jag för trött just nu för att ens riktigt tänka igenom året. Sov riktigt dåligt inatt och vaknade rätt tidigt. Men det är nog lika bra för jag har en del att göra innan jag beger mig till Anderstorp där kvällen kommer att spenderas med god mat och dricka.
Nej, nu ska jag hoppa in i duschen så det blir någon ordning idag, sen ska jag springa över till grannen och be om hjälp med nå småfix. GOTT NYTT ÅR KÄRA VÄNNER, HA DET BÄST!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0