Torsdag. (stressad)

Usch vad stressad jag känner mig även fast jag inte behöver. Har sprungit fram och tillbaka från tvättstugan i nån timme nu. Ska dit alldeles stax en sista gång och ta med mig resterande kläder som är kvar.
Fick hjärtsnörp nyss, jag hittade en gammal räkning som inte är betalad sen lååångt tillbaka. Skolkatalogen, det var ju minst 100 år sedan! Men nu är den betald (var TVUNGEN att vara betald senast 19dec) så nu kan jag andas ut, dock jävligt drygt att jag fick betala mer eftersom räkningen har kommit för andra gången. Men nu slipper jag hamna hos kronofogden eller vad som nu hade hänt, fyfan.
Ne, nu ska jag springa till tvättstugan igen, skriver nog ett inlägg till innan jag drar till Boliden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0