Alla hjärtans dag

Vaknade upp vid 11 av att telefonen ringde, har som inte riktigt "vaknat till" förrän nu, två timmar senare ;o
Igårkväll då.. For till Sandra vid 6-tiden och började smådricka där, spelade ölspelet, jag har aldrig, ochja, det vanliga. Efter det begav vi oss till öltältet för o checkade läget, men det varade inte spec länge så vi drog till Olles istället, dock var det inte så ball där heller men det funkade!

Vad händer idag? Jag har själv faktiskt ingen aning om vad jag ska göra, men det löser sig på något sätt. Ska iaf ta min efterlängtade dusch lite senare, sen köpa massa gotti!

ajaa, ska gå och hitta nåra sköna kläder jag kan använda idag och städa mitt rum lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0