helgen

Känns somatt det har hänt huur mkt som helst i helgen, men jag orkar då inte dra upp allt.
Fredags blev det hemmafest sen Olles, var faktiskt riktigt kul.. men dom flesta killarna var ju cp?
ajjaa, for hem rättså sent, och sov ännu senare! 2 timmars sömn kanske.. sliten!
och igår var ja ute och åkte med jimmy men var helt dött så vi drog till roberts fest, vilket inte var spec ball.. vid tre-tiden bestämde vi oss för o fara hem till Jimmys mormor och käka pannkaka mitt i natten ;b gooottt vare då iaf!
Nu är jag äntligen hemma och ska ta och hoppa in i duschen och aldrig gå ut därifrån, eller ut och gå med sara, fårse!
typ 3 timmars sömn i helgen är inte nice, känner mig som en zombie! haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0