onsdag.

Stannade hemma från skolan idag eftersom jag ligger illa till i både svenska och engelska som vi hade idag, måste ta och göra uppgifterna snart! ;s

Dagen har iaf inte varit helt bortkastad. Vaknade vid 11, bestämde mig för o plugga medans jag satt och tittade på Våra bästa år. Sen fick jag något ryck och började diska och städa mitt rum.. Så nu äre klart iaf, sköönt! ( jag har börjat städa jämt nuförtin? :O )
Vet inte riktigt vad som händer senare idag men det lär ju märkas.
Vet inte heller hur jag ska göra med helgen. Insåg just att jag är inte så fattig som jag tror, så jag skulle nästan ha råd att göra något ( WOW!! ) .. fast..... jag borde fara till Boliden och övningsköra, vill göra det men.. orkar inte vara där hela helgen. äh, får se vart jag hamnar helt enkelt!

Nee nu ska jag inte fortsätta tjocka mig vid datorn. Ska gå och fixa igång en tvätt så jag har massa rena kläder imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0