Snart lov

Har just slutat för idag, men sitter just nu i datasalen och ska klura lite på projektrapporten som ska vara inne imorgon.. sen får jag sitta och skriva en hel del kväll och avsluta det imorgon.
Känns gode bra att det är lov imorgon = 7 veckors ledighet från skolan, med apu inräknat osv..

Har inte planerat spec mycket inför lovet. Måste iaf på Coop och prata med Bettan (haha) om vilka tider jag ska jobba osv, fast det vet jag ju redan sen förra gången, men endå.
Imorgon blire utgång på station, sen på söndag drar jag och Jonte till Gummark i hans stuga och hittar på en massa trevligheter där, skoter, fiska osv.. Sen vet jag inte så mycket mer. SOOOVA hela lovet! eller jag ska dra mig till Piteå i slutet på lovet o festa lite där, sen back to work i 5 veckor.

Nepp nu ska jag forstätta med projektrapporten sen hem och sova och städa om jag orkar! Ser ut som.... fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0