4 januari

Känner att jag är rätt bra på att uppdatera... NOOT! men jag visste redan från början att jag inte skulle vara så aktiv, så det gör inget, hehu..
Varit hilma duktig idag.. städat hela rummet, på ställen där jag inte ens tänkt att man kan dammtorka så nujävlar är det rent, tillochmed skurat ( vilket jag hatar ) , wiiihooO!!!
Vaknade upp med ett riktigt bra humör, så jag hoppas det håller i sig resten av dagen med... Ska snart hoppa in i duschen sen laga lite mat, och sen ikväll ska jag dra mig till Jonte o spela lite gh, JAPP vi är neeerds. bara föratt han har "riktiga" guitar hero, jag har ett konstigt gh så det är inte lika ball, men det funkar minsann så jag klagar inte=D

jaja, har inge mer o skriva... kan lägga upp två bilder på min rum, eller.. ja, sjukt ointressant men jag har lite o göra :)

 

HAHAH, här är mitt blonda hår som jag hade för ganske 2 veckor sen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0