låång(tråkig)lista.

1; vad heter du? (ditt riktiga namn)
Caroline

2; vad kallas du?
Carro, Karre ( FYFAN, det ska utrotas ) , carrow

3; vad vill du bli kallad?
Carro!

4; födelsedatum?
23 december

5; stjärntecken?
Stenbocken

6; lunar?
usch

7; msn?
Jajemän!

8; helgon?
Nej.

9; vart bor du?
Anderstååårp.

10; vad har du för mobil?
W350i

11; har du en egen dator?
Ja, stationär och laptop

12; vem är din/dina bästisar?
Sara, och några därtill ;b 

13; har du något husdjur?
Nej :( villha!

14; vad ska du göra i sommar?
Resa!! flytta till Umeå, förhoppningsvis ha jobb med..

15; favoritfärg?
Hmm, vetinte..

16; turnummer?
Har inget :/

17. vad älskar du mest?
nära och kära

18; intressen?
umgås med vänner.. ja allt dedär vanliga

19; favoritgrupp?
typ Nickelback.. eller jag vet inte, ingen speciell

20; favoritlåt med din favoritgrupp?
Det beror på humöret!

21; namnsdag?
orkar inte kolla upp det, men jag tror att det är i mars nångång. dock carolinA, caroline finns inte..

22; vad skulle du vilja heta? (för-andranamn-efternamn)
Nja jag vet inte..

23; vad heter du på din msn just nu?
- carrow

24; hur många online?
50 st.

25; vem är 15:nde online?
john.

26; vem har du blockat?
dom som var värda det.

27; hur många olika grupper har du?
5 st.

28; har du några olästa mejl på hotmail?
Nej inte det. 

29; har du några nya kommentarer på bdb?
Ne..

30; isf hur många?
...

31; hur ser din drömkille/drömtjej ut?
vara länge än mig, fina ögon.. fin klädstil och håret fixat.. vältränad

32; beskriv ditt hår?
ett enda ord, usch! ... njamen.. brunt, snelugg osv?.. SLITET!

33; har du några piercingar/tatueringar?
I läppen och tungan

34; vart skulle du bo om du fick välja?

Hmm.. brafråga. i en större stad än skellefteå iaf. alla vet allt om alla här.

35; bor du i lägenhet eller villa?
Lägenhet med mamsen.

36; vilken färg är snyggast på kläder?
brunt, svart, vitt, grått osv... tråkig, javet.
 
37; vad har du på dig?
jeans, t-shirt.

38; har du något i håret just nu?
inlindad i en handduk

39; vad har du gjort idag?
Inte speciellt mycket, varit ute o gått osv..

40; vad ska du göra imorron?

som alla andra söndagar, ingenting :)

41; hur mår du just nu?
Ont lite här o där, men annars bra!

42; hur brukar du annars må?
oftast bra.
43; är du sjuk?
Nepp, sällan jag är det.

44; har du ont nånstans?
Höften (somvanligt), magen osv..

45; har du gått till tandläkaren detta året?

Nej.

46; vad heter din pappa?
Janne.

47; har du några syskon?
Bror och syster. ( vi har inte samma mamma dock )

48; vilket är ditt favoritdjur?
Heltklart hund!

49; äter du ofta godis?
Mjo jag gör ju det.

50; vilket är ditt favoritgodis?
Choklad.

51; vad är det finaste som finns?
Kärlek.

52; vilken är din favoritdryck?
Fanta

53; vilket är ditt favorit tv-program?
Top model

54; vilken är din favorit vecko dag?
Fredag.

55; vem är din förebild?

Bra fråga.


56; vad är bäst med dig?
Jag vet faktiskt inte.

57; är du bäst?
nästan :}

58; hatar du någon just nu?
Njaa... inte hata, men nära till.

59; saknar du någon just nu?
Ja.

60; har du kysst en apa?
Nej, inte en riktigt.

61; vilket husdjur skulle du vilja ha?
En hund :)

62; är du allergisk mot något?
Jo jag är ju det.

63; har du ngt nytt gb-inlägg på bdb?
Nej! har inte det så..

64; hur många bilder har du lagt ut?
Vart då?

65; vad har du valt för bild här ovan?
Va? ingen?

66; vilket band är det dåligaste som finns?
vetinte ;b Tomas Dileva är nått jag inte klarar av iaf, men det är ju inget band..

67; är du kär?
Nej.

68; isåfall i vem?
...

69; vad är din civilstatus?
Singel.

70; gillar du någon?
Mja.

71; är du idiot?
Njeeh ;b

72; är du medlem på någon annan sida än bilddagboken?
åhh vilket tjat ;s

73; isåfall vilken/vilka?

....

74; vilket är det fulaste tjejnamnet?
Haha.... inget jag har tänkt på trorja..

75; vilket är det fulaste killnamnet?
.......

76; har du varit hos frisören det här året?
Nej men jag ska snart!

77; använder du nagellack?
Ibland, inte så ofta men..

78; har du persienner, gardiner eller rullgardin i ditt fönster?
persienner

79; har du eget rum?
Japp.

80; har du en dubbelsäng?
Nej, men 120 räcker ganska bra åt mig;)

81; har du en egen platt tv?
Nej, men vill ha

82; när flyttade du senast?
sommarlovet mellan 6-7an..

83; vilken stil har du?
Min egen.

84; vilken kändis skulle du vilja gifta dig med?
ingen;b

85; vilken kändistjej har snyggast kropp?

bra fråga

86; vilken kändiskille har snyggast kropp?
bra fråga

87; skulle du kunna tänka dig att bli prostituerad?
Nejnej!

88; har du hoppat studsmatta det här året?
Nej,

89; vilken är den godaste frukten?

Äpple

90; äter du grönsaker varje dag?
Jag försöker!

91; dricker du så mycket vatten som man ska?
Nej jag dricker knappt nå vattnen :/

92; är du underviktig, normalviktig eller överviktig?
det ska tränas inför sommaren ;b

93; hur lång är du?´
vetinte riktigt, men nått kring 164 cm.

94; är du nöjd med dig själv?
Sometimes

95; vad är du bra på?
Lyssna och förstå.

96; har du en egen hemsida?
nepp.

97; är du medlem på den engelska bilddagboken?

Nej.

98; hur gammal önskar du att du var?

Inte äldre än vad jag är iaf. herregud nästa år är det hälften till 40 :S

99; vad är klockan just nu?
16.43

100; är det jobbigt att svara på frågor?
Mja, jag har endå inget att göra så det är ganska lungt..

101; hur ser din dataskärm ut?
som alla andras.

102; har du städat idag?
Nej, behövs inte just nu iaf.

103; har du varit ute idag?
Jo det har jag.

104; vem ringde du senast?
Sara

105; vad var du senast arg på?
Jonte.

106; vad har du för status på msn just nu?
Online.

107; vad har du ätit idag?

Köttbullar och korv, och lite godis.

108; önskar du att du var tjockare?
Nej.

109; hur många hus har du bott i?
1 hus, sen flera lägenheter som jag inte orkar räkna just nu.

110; är du medlam på last.fm?
Nej.


Kommentarer
Postat av: Elin

hahaha KARRE ska inte utrotas!!!!

2009-01-10 @ 17:35:40
URL: http://eandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0