tisdag

Ledig imorgon, riktigt skönt! Antar att jag kommer vakna rättså tidigt, tyvärr.. Blir att dra sig in mot stan och vara med Camilla, sen kanske springa in på banken och ta ut lite pengar och fixa såatt det kommer in på kontot direkt. Jobbigt med checkar hit och dit! Annars antar jag att det inte händer så mycket, vi får väl se..

Kikade nyss på massa olika tatueringar, åh, riktigt peppad. Måste lugna mig, Lite iaf! Vi får se hur allt slutar..
Kollade även på hårförlängningar. Vill verkligen ha det! Men vet inte om man ska använda Clip-on och allt vad det är, måste hörs runt lite..

Har iaf bestämt mig att dra på Stattion på fredag, eller jag tror det iaf! Fest blir av, så det blir nog station.. osså ska jag til frisörn o klippa mig(!!!!) , behövligt vill jsg lova! Hoppas att det inte blir lika fult som förra gången bara..

Nepp, nu ska jag fortsätta se tv ochsådär.. Ingen stress till att sova iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0