Fredag.

Heeeeeeelg, Wonderful! eller, efter 21 är det helg för min del iaf ;)
Satt nyss igång musik och vart råtaggad på.. haha jag vet inte, dagen? Morgondagen kanske!

Nu ska jag bara sitta hemma och vänta på att klockan slår efter 3 nångång så jag kan dra mig på Ica och inhandla lite nödvändiga saker sen dra mig till jobbet.. somvanligt så tar jag 22.30 bussen till stan, så va social! :)

Åhh, jag har ilandsproblem.. skor.. beslutsångest ;D men kanske kommer ett par med posten nästa vecka, I hope so! ;)
Nepp, jag svamlar bara en massa.. ska gå och hitta på något roligare än att sitta här.. osså ska jag nog ringa o väcka Jonte o berätta om den roliga nyheten=D hahaha puh!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0