Fredag.

Friday today!
Dagen har varit helt ok, tog mig upp just före klockan 6 imorse så jag är riktigt nöjd, trodde verkligen att jag inte skulle ta mig upp ur sängen. Däremot så var jag riktigt trött just efter lunch och låg och "sov" på en stol i personalrummet.
När jag hade slutat skyndade jag mig att byta om sen springa ut så jag hann med bussen. Träffade mamma i stan och gick runt och kollade lite innan vi for hem och lagade middag, tacos, muuumma!
Sen dess har jag inte gjort nått vettigt, tänkte kanske dra till Alle, men nja, det kändes långt bort senså jobbar Nina längre än vad hon trodde att hon skulle göra. Så nu sitter jag här och väntar påatt Jocke ska komma och hämta upp mig, blir väl att fördriva lite tid på stan med folk åså. Blir nog en rättså tidig kväll efter allt jobb osv idag.

Callme om det händer något roligt imorgon, har som inget planerat än. börjar inte jobba förrän 16.00 på söndag så :)

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0