Fredag.

Den här veckan har ju gått riktigt fort, jag hänger inte riktigt med, men det är nästan bra!

Just slängt i mig nå frukost och ska dra om sisådär 5-10min mot jobbet. Ser inte riktigt fram mot morgonpasset med tanke på vad jag ska göra, men det får lov att funka endå.
Jobbar 7-12, 16-21 idag.
 
Sov i soffan inatt för jag fick för mig att jag verkligen inte kunde sova i sängen när hela huset är tomt. Så jag la mig i soffan med tvn på så jag hörde något ljud iaf. Men spec mkt sömn fick jag då inte. Hoppas att jag kommer somna nån timme innan nästa pass så jag orkar med denhär dagen. Känner på mig att den kommer bli lååång!

Nepp, nu ska jag slänga på mig nån varm tröja sen ta cykeln o bege mig till jobbet, wich me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0