Friday.

Just hoppat ut ur duschen, tröttare än tröttast!!
Direkt efter jag kom hem från jobbet så slängde jag i mig nå mat och slockade dirr efter det. En timme senare så ringde väckarklockan och jag ville bara slänga telen åt fan, haha! sjukt dåligt humör både igårkväll och idag.. Hur ska detta sluta?
Bara dra på ett fakesmile på jobbet och låtsas somatt jag vill vara där medans alla är i stan o har skoj. Fast egentligen är jag inte avundsjuk, jag vill faktiskt bara hem just nu. ;s Hem och umgås med mamsen, haha inte ofta jag vill det, men så är det!

Inte spec taggad inför imorn heller, men det kommer väl hoppas jag.
Tar en dag i taget just nu, och allt jag vill är att klockan ska bli halv 11 för då sitter jag på bussen påväg in till stan. Grejen är att jag tror att jag har skaffat mig ett problem. Min cykel är mest troligt inne på området, och vad kommer då hända med den? FÖRSTÖRD! med min tur så går allt.. bara det, betyder att jag måste hem. "Hej, jag ska bara hämta min cykel här inne, det är OK va?" noot.

Asch, nu ska jag platta håret o försöka få i mig en frukt till middag, vilket inte kommer bli av, sen draa till jobbet. Skicka iväg ett sms, lovar att det kommer uppskattas! ses...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0