Lördag.

Rätt länge sen jag skrev märkte jag just.. och det har väl hänt en hel del sen sist,
på både gott och ont.

Är rättså sliten idag för jag somnade inte förns 7 imorse av någon konstig anledning, sen vart jag väckt av jobbet vid 1 tiden. Fick erbjudandet att jobba delad tur imorgon men tackade nej. Känner att jag inte pallar jobba en hel vecka i sträck (och börja 7 VARJE morgon), men jag sa att om det blev kris imorgon så kan jag komma och jobba 16-21 iaf. Så vi får väl se, hoppas jag slipper...

Nu måste jag bara få orken att dra mig till Coop och köpa massa onyttigheter som jag nästan alltid gör dagen-efter. ;) var ju på pdol igååår, och vi valde att ta nattbussen hem. så jag har då inte fått sova ut så mycket som jag vill än så länge, men jag är ju hemma själv så det finns inget som kan störa mig. :) förutom telefonen då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0