Lördag.

Åhhh, allt jag hade skrivit om gårkvällen försvann.. Så nu ids jag inte skriva om det. En kort sammanfatting: Vart INTE en sån tidig kväll som jag hade planerat igår. Var ute och flängde runt med Jocke osv. Kom hem vid halv 4 och somnade nån timme senare.
Pigg idag? Njae inte direkt, men 2 sms utav en person gjorde så jag  flög upp ur sängen och nu kan jag inte annat än att gå runt och ha ont i magen och vänta på att vi ska ses senare idag så jag får veta som riktigt pågår. jagvillinte..

Har iaf nyss varit på Elgiganten med mamma och köpt hennes efterlängtade Wii (som hon tjatat..), så för att underhålla mig lite så ska jag nog försöka sätta igång den. Sen kanske jag blir upphämtad av Jocke igen föratt kolla på en katt, men vi får se om jag orkar. Just nu är jag inte taggad på mycket, nojjar ju så jävulst, men det kommer gå bra, carro det kommer gå bra.. not. AHH, haha ne, vet att ni inte fattar så jag avslutar nog här, bäst så!

Klicka för att se nästa bild
Jockes tooksnygga bil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0