Onsdaag.

WIIIEHOO, snart hemgång till stan, Wonderful! :)
Synd bara att jag inte hinner hämta ut mitt paket på OK, det får väl bli av imorgon istället. Hoppas att jag blir nöjd!

Ska alldeles strax dra mig mot busstationen även fast bussen inte går förrän halv 11, man får ju inte missa den. ;)
 heuhe, jag är på rättså bra humör för tillfället alltså. :D Betydligt bättre än i morse, och förmodligen bättre än hur det kommer kännas om en timme eller två. Men jag hoppas på det bästa och att allt ordnar sig. Men det gör det väl jämt i slutändan? Man ska ju försöka vara positiv iaf.

Måste börja tagga pdol nu alltså! är inte det minsta taggad, men det kommer väl. Det måste det göra. :)
Och nu går jag ju faktiskt in lagligt i öltälten, det har jag inte gjort tidigare och varit riktigt stolt över det, haha! tönt? EEHJA!

Nepp, ska kolla om jag packat klart min feta bag så jag kan dra mig mot busstation. Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0