Onsdag.

Dagen jag väntat på är äntligen kommen. Jag kan fara hem till stan ikväll och stanna där tills på söndag. Big deal för mig. ;) Jag är snuskigt less Boliden nu alltså, ingen kan förstå hur illa det är.. men bara att kämpa!

Ska slänga i mig nå mat sen bege mig till jobbet o jobba 12-21. Efter det tar jag min rääsercykel hem och hämtar min feta väska som jag ska dras med till stan där jag förhoppningsvis blir upphämtad av Jonte som ska skjutsa hem mig. Blir ingen Gummark av olika anledningar, men det ska bli skönt att få komma hem och sova i sin egna säng.

-
En stor klump har satt sig i magen.
Jag vet inte om jag är stark nog att säga det till dig,
men förändringar kommer ske, Jag tänker inte se dig falla.
Jag ville hjälpa dig men du undviker sanningen,
Then its nothing to do about it.
Jag kommer alltid ställa upp för dig,
men det går inte när du inte låter mig göra det nu.
I will allways love you my friend!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0