Onsdag.

Nu har halva veckan gått. relativt fort med.. men slutade 12 idag så jag fick mig en liten tripp till stan en snabbis idag. :)
Nu återstår bara 2 dagars jobb innan jag får dra mig hem till min säääng!
Jobbar delad tur imorgon och alla här i huset drar till skogen långt åt fan vilket betyder att jag kommer sova i soffan med tvn på imorrnkväll, haha.

Helgen är oklar, känns somatt jag har tusen saker att välja bland fast det egentligen inte är så många planer? Ah, det är ju bara onsdag än så länge så vi får väl se. Har en tid hos frisören på lördag iaf! så långt har jag planerat..

Nepp, nu ska jag gå och sooova!... eller iaf lägga mig i sängen och somna om en timme eller två.
SMSA!......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0